לוח אירועים

שרים עם התזמורת - סדרה חדשה בשיתוף התזמורת הסימפונית ירושלים

במיוחד לאוהבי השירה, אנו גאים להציג סדרה חדשה שתיקח את חוויית השירה בציבור למחוזות שטרם הכרתם.
בואו לשיר באולם הקונצרטים שלנו בליווי נגני התזמורת הסימפונית ירושלים. יחד, נעשה כבוד לגדולי הזמר העברי בשלושה ערבים בלתי נשכחים בניצוחו של אלדד שרים.

הסדרה כוללת שלושה מופעים

ימי חמישי | 19:30 | אולם הנרי קראון    

 

01 /

על כל אלה - משירי נעמי שמר

נעמי שמר נחשבת ליוצרת הישראלית החשובה ביותר בדורנו. שיריה מלווים את המדינה החל בשנות החמישים, כשכתבה שירי ילדים בקיבוצה, קיבוץ כינרת, ומאוחר יותר כשכתבה להיטי ענק ללהקות הצבאיות דוגמת שיר השוק ,אסור לקטוף את פרחי הבר, דרך ירושלים של זהב, שהפך להמנון מלחמת ששת הימים, לו יהי, שהיה לשירה של מלחמת יום כיפור, ועוד מאות שירים שהפכו לחלק מפס הקול של ישראל.

בקונצרט יככבו רביעיית הכל עובר חביבי, שהיו הלהקה האהובה על נעמי ובצעו רבים משיריה, שאת חלקם היא כתבה במיוחד בשבילם.

בין השירים שיבוצעו בקונצרט: זמר נודד, לילה בחוף אכזיב, על כל אלה, החגיגה נגמרת, אומרים ישנה ארץ, נֹעה, חמסינים במשלט, אל בורות המים, ארץ להד"ם, שיר יובל, אני גיטרה ועוד.

30.11.23

02 /

היו לילות - משירי יעקב אורלנד

יעקוב אורלנד, הוא הקלאסיקה הישראלית של ימי המדינה הראשונים. הוא עלה מאוקראינה, ומייד חבר לטובי המוסיקאים בארץ. איתם, הוא יצר דרך שיריו את מדינת ישראל המתחדשת. השירים היו לילות, הטנדר נוסע, זכריה בן עזרא ועוד רבים אחרים הפכו לאבן דרך בתרבות הישראלית העממית, הושרו בפי כל ועוד מושרים עד היום.

בין השירים שיבוצעו בקונצרט: רב הלילה, אני נושא עימי, שלכת, עץ הרימון, שני שושנים היו לילות, נגן עוגב, שיר היונה ועוד.

1.2.24

03 /

קונצרטינה וגיטרה - משירי סשה ארגוב

סשה ארגוב הביא למוסיקה הישראלית הצעירה ניחוח אחר: אירופי, סופיסטי, מלא הומור, דק וחכם, מצד אחד; ובעל רגישות לירית, מצד שני. ארגוב כתב מעל אלף שירים. קשה לתאר את עולם המוסיקה הישראלי ללא שירים כמו ככה סתם, יוסי ילד שלי מוצלח, שיר השכונה  או דינה ברזילי.

בין השירים שיבוצעו בקונצרט: לילה בדרום, לפנות ערב, דינה ברזילי, פנס בודד, זמר מפוחית, יוסי ילד שלי מוצלח, שיר משמר, קונצרטינה וגיטרה, זה לא בשבילי ועוד.

4.4.24

 

הדפדפן שלכם מיושן!

אנא עדכנו את הדפדפן שלכם על מנת לצפות באתר זה באופן תקין.
הורידו מכאן את אחת הגירסאות האחרונות של הדפדפנים:
  • Microsoft Edge Google Chrome Firefox Browser Opera Browser