לוח אירועים

קלאסי פאן (Classic Fun)

סדרת מוסיקה חדשה

קונצרטים לכל המשפחה עם התזמורת הסימפונית ירושלים והמנצח רוני פורת
בימאית ושותפה לעריכת הסדרה: ירדן בר־כוכבא

סדרה חדשה שסוחפת את כל המשפחה לעולם המוסיקה הקלאסית במגוון קונצרטים שמנגישים את נפלאות הקלאסיקה לילדים של היום, בקצב ובשפה שלהם. ארבע הפקות יצירתיות, שובבות ושובות לב, שופעות הומור ומקוריות המשלבות אמנויות כמו קרקס, תיאטרון ופלמנקו עם עולמות התוכן הקלאסיים. חוויה שכולה אנרגיה מוסיקלית מתפרצת.   

הסדרה כוללת ארבעה קונצרטים
17:00 | אולם הנרי קראון

01 /
מאסטרו – תזמורת! סנצ'ו – קרקס!

ניצוח: רוני פורת
משחק: הליצן סנצ'ו
בהשתתפות: אורי רוט (אמן כדורים בינלאומי), יובל עוז (נגן ואשף עמידה על הידיים והראש), תום אילון (אמן הנסיעה על אופני קרקס, נגינה בחליפת צפצפות וכינור מאוזן),
אור אלקיים (אמנית גלגל הכשפים 'סירוויל') ויעל ודניאל (צמד אקרובטים עוצרי נשימה)

קונצרט קרקס קלאסי לכל המשפחה. מפגש מפתיע משעשע ומרגש בין תזמורת קלאסית המובלת על ידי המאסטרו, רוני פורת, לקרקס הנודד של הליצן סנצ'ו (ירון גושן), שבמהלכו מתגלה שחלומו של הליצן סנצ'ו הוא לנצח על תזמורת קלאסית. מופע מוסיקלי תיאטרלי מלא הומור, להטוטים, קסמים ותנועה, שבו ישתתפו אמנים מובילים בתחומם במגוון מיומנויות הקרקס עם אביזרים ועם תלבושות ייחודיות.

בקונצרט יבוצעו קטעים נבחרים מתוך "העטלף" של שטראוס, "הליצנים" של קבלסקי, "צלילי המוסיקה" של רוג'רס, "אגם הברבורים" של צ'ייקובסקי ועוד הפתעות.

21.11.23


02 /

בטי הובן

ניצוח והנחיה: רוני פורת
כתיבה: יהודה אלמגור ורוני פורת
בהשתתפות: יפורסם בהמשך  

היכרות עם חייו ועם יצירתו של המלחין לודויג ואן בטהובן מזווית ראייה של הגברת "בטי הובן" - פרופסורית חסרת גבולות משעשעת, ומעריצה גדולה של המלחין בן האלמוות.
בטי הובן, שכל כולה וביתה מעוצבים על פי דמותו של המלחין, מתמצאת בכל פרט בחייו וביצירתו, וכמובן אינה מחמיצה ולו קונצרט אחד שבו מבוצעות יצירותיו. בקונצרט שלנו, בטי גם מתעקשת ללמד את המנצח דבר או שניים על בטהובן הגדול. המפגש שלה עם המנצח ועם התזמורת שופך אור על חייו המיוחדים, ולעיתים סבוכים, של המלחין שמאז גיל שלושים נאלץ להתמודד עם הקשה מכול - החירשות.

בקונצרט יבוצעו קטעים מתוך יצירותיו התזמורתיות, ובעיקר מהסימפוניות.

29.1.24
 

03 /

אש, צועניות ופלמנקו

ניצוח: סיוון אלבו
כתיבה ומשחק: ניצה שאול
בהשתתפות: להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס (נגינה ושירה) ומיכל נתן 

ניצה חולמת להיות רקדנית פלמנקו!
בשילוב סיפורים ואגדות על הצועניות הצבעוניות, הסוערות והמסתוריות בספרד.
בקונצרט מוסיקה של מנואל דה פאייה, טלמן, פלמנקו אותנטי, קטעי וידאו סוחפים ועוד.
בסוף המופע: הפעלת פלמנקו. אולה!

1.4.24                                            

 

04 /

ירדן, דידי ורוני סימפוני

ירדן בר־כוכבא ודידי שחר, כוכבי התוכנית האהובה שבת בבוקר בגל"צ והמופע ענן על מקל מתארחים בתזמורת. יחד עם המנצח רוני פורת, שלו יש פינת מוסיקה בתוכנית הרדיו, הם יגישו קונצרט חגיגי ושמח במיוחד.

בתוכנית נארח "ילד עם סוד", נבצע את שירי התוכנית בלבוש תזמורתי ונספר סיפורים מוסיקאליים בשיתוף התזמורת. את סודותיה ואת יכולתה נכיר באמצעות היצירה "המדריך לתזמורת לבני הנעורים" מאת בנג'מין בריטן.

19.5.24

הדפדפן שלכם מיושן!

אנא עדכנו את הדפדפן שלכם על מנת לצפות באתר זה באופן תקין.
הורידו מכאן את אחת הגירסאות האחרונות של הדפדפנים:
  • Microsoft Edge Google Chrome Firefox Browser Opera Browser