לוח אירועים

הצגה שנייה (לבני/בנות 7-11)

לבני/בנות 7-11

כרטיסים לשלוש הצגות תיאטרון במקום קבוע + כרטיס לבחירה לאחד מאירועי הילדים שלנו.
כל ההצגות יתקיימו באולם רבקה קראון, בשעה 17:00.

הסוד של סבא אפרים
תיאטרון המדיטק
עיבוד חדש ומותח לרב המכר מסדרת 'ילדי בית העץ' האהובה מאת רן כהן אהרונוב
ילדי בית העץ מופתעים מאוד כשהם מגלים כספת סודית בבית של אפרים, סבא של מאיה, אשר עבר להתגורר בדיור מוגן. אבל, הכספת לא מכילה כסף או תכשיטים יקרים. לתדהמת הילדים, בכספת יש רק כמה חפצים מסתוריים שקשורים לילדותו של סבא אפרים בפרס.

כשהחפצים נגנבים, מגייסת מאיה את עזרתם של חבריה כדי להשיב את החפצים לחיק המשפחה, אך בדרך צריכה החבורה להתגבר לא רק על מזימותיו של הגנב הנכלולי, אלא גם על משבר פנימי שמאיים לפרק את החבורה לנצח. מאיה וחבריה יוצאים למסע בלשי שהוא גם מסע של זהות, של התבגרות ושל גילוי עצמי, שבמהלכו הם לומדים שאם לא יכירו את עברם לא יוכלו לדעת מי הם באמת ולאן עליהם ללכת.
10.12.23 (חנוכה) 

שחקי אותה נֹעה
תיאטרון השעה הישראלי
נֹעה היא ילדה מעיר קטנה שכל עולמה סובב סביב הכדורגל. היא לא מצליחה להתקבל לנבחרת הכדורגל הארצית, רק בגלל שהיא בת. נעה מקבלת החלטה להילחם על מקומה ולהתחפש ל"נֹעם". זאת, כדי לקבל את ההזדמנות לעשות את הדבר שהיא הכי אוהבת - לשחק כמו כולם.
26.2.24

אדיסון
תיאטרון אורנה פורת
סיפורו של הילד הממציא תומס אדיסון
תומס אדיסון גדל בעיירה קטנה בארצות הברית. הוא נחשב לילד מוזר שאינו מצליח לעמוד בדרישות המקובלות של החברה, המשפחה ובית הספר. הוא עסוק כל הזמן בשאלות על תופעות שאף אחד לא יודע להסביר, ועורך באובססיבית ניסויים מדעיים מסוכנים שכמעט גורמים לאסונות אמיתיים וגורמים לאביו לכעוס עליו מאוד בכל פעם שהוא נאלץ לשלם עבור הנזקים שגרם.
אך סקרנותו של אדיסון רק גדלה, והוא עושה הכול כדי לממן את ניסוייו. הקונפליקט בינו לבין הסביבה מחריף, עד שתומס מרגיש נרדף על ידי כולם. הוא אומלל מאוד ומחליט לברוח מהבית, אבל אז קורה משהו שגורם לכולם להבין את הכוח שבהמצאותיו: חברתו הקרובה זקוקה לניתוח דחוף, אך אין אפשרות לנתחה משום שהערב ירד ואי אפשר לנתח לאור עששית. תומס מוצא פתרון בצורת המצאה חדשה. הוא מביא את האור לבית, ומביא את האור לעולם.
31.3.24 *תשומת ליבכם לכך שהצגה זו תחל בשעה 17:30

המנוי כולל כרטיס נוסף לבחירה מתוך המגוון המוצע

קונצרטים
סדרת קלאסי פאן - Classic Fun | קונצרטים לכל המשפחה

הצגות בחירה

עוץ לי גוץ לי
התיאטרון הקאמרי
הצגת הילדים המפורסמת והמצליחה ביותר בתולדות התיאטרון הישראלי, בעברית המבריקה של המשורר אברהם שלונסקי והמוסיקה האהובה של המלחין דובי זלצר. טוחן עני שמנסה בכל כוחו להשיא את בתו למלך, ולשם כך מספר לו שביכולתה להפוך קש לזהב. מאחר ומצבה הכלכלי של הממלכה בכי רע, המלך כולא את בת הטוחן בחדר ודורש ממנה לממש את יכולותיה ולהפוך ערימות של קש לחוטי זהב. שדון קטן נחלץ לעזרתה תמורת תשורות קטנות, אך משלא נותר לה מה לתת לו – הוא דורש ממנה את בנה בכורה לכשייוולד. כשנולד התינוק, השדון מסכים לוותר רק אם תצליח לנחש את שמו.
17.4.24  

מעלה קרחות
תיאטרון אורנה פורת
בקרחת של יער, בין שיחים ופרחים, ישנה עיר שכל תושביה קרחים ושמה – "מעלה קרחות".
בוקר אחד מגלה לחרדתו ראש העיר הנבחר, קירח־המור, כי על קרחתו הבוהקת עולה וצומחת שערה... כל ניסיונותיו להיפטר ממנה עולים בתוהו. כאשר מגלים תושבי "מעלה קרחות" את האמת הנוראה על השערה, מאבד ראש העיר את תפקידו ואת כבודו והוא מגורש מהעיר בבושת פנים מהעיר. האם הוא ישוב? מי יתפוס את מקומו ויהפוך לראש העיר החדש? מה יעלה בגורל "מעלה קרחות" ותושביה? מה יקרה לשערה שעל ראשו? ומה ילמדו תושבי העיר?

30.5.24 

אגם הברווזים
תיאטרון הקיבוץ בשיתוף להקת המחול הקיבוצית
מופע תיאטרון מחול חדש ומקורי על פי הסיפור 'הברווזון המכוער'
גוני, ברווזון אפור ויוצא דופן, שונה מאחיו הצהובים, מגלה שאינו רצוי באגם. הוא מחליט לצאת למסע חיפושים אחר בית חדש שבו יקבלו אותו כפי שהוא. בדרך, הוא מציל שפירית מקורי עכביש, מחלץ ברבורה מכלוב, ואף מרחם על חתולה קשת יום ומצרפה למסעו. בעקבות כך שלושתן הופכות לחברותיו הטובות, וגוני מגלה שקיימים בו טוב לב, אומץ, חוש הומור ונאמנות. החבורה מתחמקת ביחד מאיכרים בחווה ומגיעה אל אגם ברבורים, שאותו הם בוחרים כביתם החדש. אולם, בשורה על תנינים שהשתלטו על האגם שהיה ביתו, וסילקו ממנו את יושביו, מביאה את גוני לשוב הביתה ולהגן על תושבי האגם ומשפחתו. האגדה הקלאסית "הברווזון המכוער" פוגשת את "אגם הברבורים", בעיבוד מחול חדש ושובה לב. סיפור מוכר על היופי האמיתי, אשר נמצא בתוכנו.

18.6.24

כראמֶל 2 ותעלומת הילד ויש
תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער
קומדיית הרפתקאות מוסיקלית לילדים המבוססת על ספריה רבי המכר ועטורי השבחים של מאירה ברנע גולדברג

אנו שבים אל חתול הקסם האהוב, כראמל, לעוד הרפתקה בטירת ג'רום. הפעם, מגיע לטירה האחיין של מילה - ילד בשם ויש. יחד איתו, מסתבכים כראמל והילדים בתוכנית הנקמה שרוקמת גברת בלום יחד עם ססיליה טולין ושותפה חדשה לפשע - אודיל, בתו של שודד הים הנורא. מתח ומסתורין, חברות חדשה ומרגשת, הומור, שירים וריקודים ועוד הרבה הפתעות מובטחות לכם.

17.7.24 

 

 

מתוך ההצגה "אדיסון" בביצוע תיאטרון אורנה פורת. צילום כפיר בולוטיןמתוך ההצגה "אדיסון" בביצוע תיאטרון אורנה פורת. צילום כפיר בולוטין

הדפדפן שלכם מיושן!

אנא עדכנו את הדפדפן שלכם על מנת לצפות באתר זה באופן תקין.
הורידו מכאן את אחת הגירסאות האחרונות של הדפדפנים:
  • Microsoft Edge Google Chrome Firefox Browser Opera Browser