לוח אירועים

Amor y Tango

מרכוס אשלה להקת הטנגו

באמצע המאה ה-19, רקדו טנגו בטברנות ארגנטינאיות. הריקוד נחשב בידור עבור השכבות הנמוכות של האוכלוסייה. העולם הישן ויתר, אלא שמרכוס אשלה הבין וחשב אחרת. אין עוד ריקוד בעולם עם אנרגיה כזו ועם כנות מתריסה שכזו. זוהי תנועה מתמדת, סולו ודואט, עם אלגנטיות יוצאת דופן, טכניקה ללא דופי ואווירה של אהבה ושל תשוקה. בטנגו יש כוח, אנוכיות, רצון בניצחון ובהצלחה, ויכולת להתגבר על המכשולים בעזרת הריקוד; לצאת מהצללים אל האור. זוהי מוסיקה נפלאה, אפשרות לטרנספורמציה בריקוד, נאיביות ועומק, היכולת למצוא את עצמך, להפוך את הפרט למכלול. זוהי חווית תקשורת בין תנועה למוסיקה ולרצון לאהוב. זהו ריקוד על הקצה ועד הקצה המטלטל את האור ואת החושך.

מרכוס אשלה, במאי, כוראוגרף, מנהיג הלהקה ורקדן בעל שם עולמי, מבטא את הרוח היצירתית וחסרת המנוחה שלו בחיפוש אמנותי חדשני וסוער שבמרכזו שימור מסורת ריקוד הטנגו שבו מעמדות חברתיים שונים כרוכים זה בזה. דרך הסגנון המוסיקלי שלו, הלבוש, ההתנהגות, עושר הריקוד, החושניות והכריזמה שמשאירים את הקהל מופתע ופעור פה ואת הביקורות משבחות, הוא מביא לבמה מושג חווייתי מרגש.

על הבמה, יוצרים אשלה ובת זוגו  פאולה קמאצ'ו – ריקוד זוגי מושלם הטומן בחובו תנועות מורכבות של טכניקה פרשנית שונה וחושנית ווירטואוזיות תיאטרלית. לצידם, מהפנטים את הקהל חמישה זוגות נוספים בלהקה.

המופע Amor y Tango מגיע לישראל כחלק מסיבוב עולמי חדש. מופע מלא עוצמה ולהט, תשוקה ואלגנטיות שסוחף את העולם עם ריקוד זוגות מסחרר בתנועה מתמדת של גברים בחליפות ערב ונעלים מצוחצחות, ונשים בנעלי עקב ושמלות שיאפשרו תנועות רגליים בקלילות ובאלגנטיות.  


באדיבות מרכוס אשלה להקת הטנגו  


  • משך:
    כשעה ועשרים דקות ללא הפסקה
  • צילום:
    באדיבות מרכוס אשלה להקת הטנגו
  • הערות:
    למופע זה ניתנת הנחה למנויים אך לא ניתן להחליף כרטיסים מהמנוי
    ביטול כרטיסים שהוזמנו לאירוע זה יתאפשר עד 72 שעות לפני המופע לכל המאוחר

מועדים

20.05.2024
שני
20:00
תיאטרון שרובר

הדפדפן שלכם מיושן!

אנא עדכנו את הדפדפן שלכם על מנת לצפות באתר זה באופן תקין.
הורידו מכאן את אחת הגירסאות האחרונות של הדפדפנים:
  • Microsoft Edge Google Chrome Firefox Browser Opera Browser