לוח אירועים

אדיסון

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

סיפורו של הילד הממציא תומס אדיסון

מחזה: צביה הוברמן 
בימוי: רועי שגב
בהשתתפות: 
אייל שכטר/שרון צור, אמנון וולף/גיל וסרמן, ענת פדרשניידר, נדב לאור, הילה מצקר הלוי, עמית אפשטיין/אייל קנטוב ואלעד אטראקצ'י

תומס אדיסון גדל בעיירה קטנה בארצות הברית. הוא נחשב לילד מוזר שאינו מצליח לעמוד בדרישות המקובלות של החברה, המשפחה ובית הספר. הוא עסוק כל הזמן בשאלות על תופעות שאף אחד לא יודע להסביר, ועורך באובססיבית ניסויים מדעיים מסוכנים שכמעט גורמים לאסונות אמיתיים וגורמים לאביו לכעוס עליו מאוד בכל פעם שהוא נאלץ לשלם עבור הנזקים שגרם.
אך סקרנותו של אדיסון רק גדלה, והוא עושה הכול כדי לממן את ניסוייו. הקונפליקט בינו לבין הסביבה מחריף, עד שתומס מרגיש נרדף על ידי כולם. הוא אומלל מאוד ומחליט לברוח מהבית, אבל אז קורה משהו שגורם לכולם להבין את הכוח שבהמצאותיו: חברתו הקרובה זקוקה לניתוח דחוף, אך אין אפשרות לנתחה משום שהערב ירד ואי אפשר לנתח לאור עששית. תומס מוצא פתרון בצורת המצאה חדשה. הוא מביא את האור לבית, ומביא את האור לעולם.

לבני/בנות 7-11

הצגה שלישית למנויי סדרת "הצגה שנייה" עונת 2023/24
שימו לב כי בהצגה זו שעת ההתחלה היא 17:30


  • משך:
    כשעה ללא הפסקה
  • צילום:
    כפיר בולוטין
  • הערות:
    לבני/בנות 7-11
    הצגה שלישית למנויי סדרת "הצגה שנייה" עונת 2023/24
    שימו לב כי בהצגה זו שעת ההתחלה היא 17:30
  • ביקורות:
    "מחזה מקסים שמעביר באנושיות וברגישות את סיפורו הביוגרפי של אדיסון, ומנגיש אותו לילדים שמורגלים עוד מבית הספר למסרי קבלת האחר למיניהם. כמו כן, הם לומדים שהדרך להצלחה לא תמיד קלה ועשויה להיות מלאת מכשולים." (כלכליסט)

הדפדפן שלכם מיושן!

אנא עדכנו את הדפדפן שלכם על מנת לצפות באתר זה באופן תקין.
הורידו מכאן את אחת הגירסאות האחרונות של הדפדפנים:
  • Microsoft Edge Google Chrome Firefox Browser Opera Browser