לוח אירועים

מבאך עד בואי

להקת קומפלקשנס

חגיגה של מחול ומוסיקה חגיגה של מחול ומוסיקה שהזמן לא יכול לה!

בערב מיוחד זה מציגה להקת קומפלקשנס מחווה לשני מאסטרים מוסיקליים - יוהן סבסטיאן באך ודיוויד בואי.

הערב מתחיל עם באך 25 - יצירתו של יוהן סבסטיאן שחוקרת את האהבה ואת היחסים הבינאישיים.
הלקה רוקדת לצליליו של באך ומשלבת מחול עכשווי מושלם עם טכניקות בלט.

לאחר ההפסקה, הלהקה כובשת את האולם במחווה לאייקון הרוק המנוח דיוויד בואי.

 STAR DUST מציג רבים מהלהיטים האייקוניים של הזמר, כולל "Space Oddity", Life on Mars ו- "Let's Dance". אקסטרווגנזה מרהיבה של ריקודים עם תלבושות, איפור ותאורה מרהיבים הפקה בסגנון אופרת רוק לכבודו של דיוויד בואי. הקהל נסחף לחגיגה צבעונית ומסחררת היישר לעולמו המסעיר של אייקון הפופ הבלתי נשכח והיצירה היא מעין מכתב אהבה לדיוויד בואי בו הרקדנים מבצעים כוראוגרפיה מושלמת ליצירותיו.

עם הקריירה של יותר מ -40 שנה של דיוויד בואי ו -25 אלבומים, המושמעים בכל העולם וחוצים דורות , המופע STAR DUST נותן כבוד לרוח האייקונית של בואי.. וזו המחווה הראשונה לערב מחול לצליליו של בואי.

קומפלקשנס נוסדה בשנת 1994 על ידי המאסטר הכוריאוגרף דווייט רודן ודזמונד ריצ'רדסון האגדי. גישתם הייחודית שמה דגש להמצאת המחול מחדש באמצעות תערובת פורצת דרך של שיטות, סגנונות ותרבויות, שילוב של דיוק טכני, כוח ותשוקה, קומפלקשיין פורצת דרך של סגנונות החל מבלט להיפ הופ. החברה שהוקמה על ידי דזמונד ריצ'רדסון (לשעבר באלווין איילי) ודוויט רודן, הופיעה בכל העולם וזכתה לאינספור פרסים.  

Desmond Richardson- דזמונד ריצ'רדסון (מנהל אמנותי/ כוראוגרף)היה רקדן הראשי האפרו-אמריקאי הראשון של תיאטרון הבלט האמריקאי, ונחשב על ידי הניו יורק טיימס כאחד הרקדנים הגדולים בתקופתו.

Dwight Rhoden - דווייט רודן (מנהל אמנותי מייסד/כוריאוגרף) הקים קריירה רחבה להפליא (רקדן ראשי בלהקת אלווין איילי, בלט גאז מונטריאול ועוד... ) ,זכה מהניו יורק טיימס ל"אחד הכוריאוגרפים המבוקשים ביותר של היום "והיה מועמד לפרס טוני.

שימו לב: המופע שאמור היה להתקיים ביום ב' 13.12.21 נדחה ויתקיים ביום ב' 4.7.22


  • משך:
    כשעתיים, כולל הפסקה
  • צילום:
    Sharen Bradford
  • ביקורות:
    "אחד ממופעי המחול המלהיבים שראיתי מעודי, יותר קונצרט רוק מבלט" (וושינגטון פוסט)"שיא הערב היה כשהרקדן הראשי טופף על אצבעות לצלילי Space Oddity. מדהים!" (ברודווי וורלד.קום)"המקצוענות של רקדני קומפלקשנס פשוט מעוררת השתאות. כל אחד ואחד מהם. בראבו!"" (ברודווי וורלד.קום)"הקהל השתולל ורצה עוד ועוד" (בילבורד)

הדפדפן שלכם מיושן!

אנא עדכנו את הדפדפן שלכם על מנת לצפות באתר זה באופן תקין.
הורידו מכאן את אחת הגירסאות האחרונות של הדפדפנים:
  • Microsoft Edge Google Chrome Firefox Browser Opera Browser